Skip to main content

Reclamebureau Utrecht

Campagne & Activatie
Services
  • Doelgroep analyse
  • Communicatiestrategie
  • Communicatieplan
  • Concept & Creatie
  • Copywriting
  • Productie
  • Video
  • Evaluatie

Een campagne vraagt om heldere doelstellingen. Dat betekent inzicht in de doelgroep, een gefundeerde strategie, een sterk creatief concept en een slimme middelen inzet. Omdat elk project en campagne anders is, werkt een oplossing op maat het beste. Benieuwd wat we voor je kunnen betekenen? Neem contact met ons op info@today.nl of bel +31 30 244 16 96.

Strategische oplossing definiëren

We definiëren het probleem dat we met deze campagne gaan oplossen. Een campagne is onderdeel van een goed communicatieplan met heldere doelstellingen. En heeft een strategische aanpak die is onderbouwd met kennis van de doelgroep en gedragsinzichten. We definiëren een heldere (media)strategie om het vraagstuk op te lossen.

Van inhoud naar vorm

In het campagne concept bedenken wij op een creatieve wijze hoe we jouw product, merk of dienst op een aansprekende manier kunnen neerzetten. Een duidelijk vertrekpunt hoe de doelgroep op een verrassende manier aangesproken kan worden op de diverse kanalen. Het creatieve concept wordt verder uitgewerkt in middelen, content en acties.

Tram 22 campagne

Tram 22 campagne

Een crossmediale reclame campagne in opdracht van de Provincie Utrecht om de stad te attenderen op de komst van deze nieuwe tram. Daarom is er een enthousiaste trambassadeur ingeschakeld. Zij heeft allemaal ludieke acties opgezet om iedereen te laten weten dat er testritten rijden om de veiligheid te vergroten.

Tram 22 campagne
Tram 22 campagne
Hoe relevanter, leuker en impactvoller de reclame campagne, hoe actiever de doelgroep er naar op zoek gaat en in beweging wordt gezet.
Speelklok museum Robot love music campagne

Campagne Robots love music

Talloze muziekrobots van over de hele wereld waren in het museum Speelklok te bewonderen. In deze tentoonstelling zijn de oudste en nieuwste muziekrobots te zien én te horen. Voor deze unieke tentoonstelling is een opmerkelijke campagne en beeldtaal ontwikkeld.

Speelklok museum Robot love music campagne
Speelklok museum Robot love music masker
Speelklok museum Robot love music campagne

Always on campagne U-OV

U-OV is de merknaam voor het bus en tramvervoer in Utrecht. Hiervoor ontwikkelen we diverse campagne’s die het hele jaar door lopen. Benaderbaar en herkenbaar voor iedereen en de communicatie aan te sluiten bij wat mensen dagelijks bezighoudt. Denk hierbij aan thema’s als duurzaamheid, tips&tricks in het OV, dilemma’s en relevante acties.

U-OV Bewust met de bus campagne

Werken met Today

Werken met Today is vooral samenwerken met Today. Wij zijn ervan overtuigd dat we elkaar aanvullen om zo tot het beste resultaat te komen. Ambitieus, bevlogen en korte lijnen kenmerken de relaties die we met onze opdrachtgevers aangaan. Gemiddeld geven klanten ons een 8,28. Hiermee behoren we al 4 achtereenvolgende jaren in de top 3 bureaus van Nederland (onderzoek Fonk150).

 

Bekijk onze cases
nl en