Design

Een betrokken merk in beweging zetten

Er zijn talloze initiatieven die zich inzetten voor vluchtelingen en nieuwkomers, in Nederland en daarbuiten. Stichting The Present verbindt (deskundige) ondernemers aan deze initiatieven. Een mooie beweging, vinden we bij Today. We werkten dan ook met plezier, en met gesloten beurs, aan de rebranding van de ‘movement’.

De rebranding sluit aan bij de ambities van The Present. De stichting kent inmiddels een groeiende community van ondernemers (‘Present Movers’) en organiseert verschillende meetups in steden als Amsterdam, Den Haag en Utrecht. Een initiatief krijgt dan het podium om hun verhaal te vertellen en vraagt het publiek om mee te denken over een kwestie waar zij op dat moment tegenaan lopen.

 

Bruisende community
We hebben gekozen voor een huisstijl die fris, dynamisch en positief is. Krachtig en activerend. Met een speelse en herkenbare vormentaal die staat voor de bruisende community waarin ondernemende mensen elkaar ontmoeten en versterken. Om zo de impact van de communicatie rondom de initiatieven helpen te vergroten.

The Present wil nog meer verschil maken, door alle impactvolle initiatieven rondom het vluchtelingenvraagstuk in kaart te brengen en die te verbinden aan nóg meer ondernemers met relevante expertises. Daar is een sterk merk voor nodig, dat de kracht en potentie beter uitdraagt.

ThePresent_logo_animation

Consistente merkbeleving
We hielpen bij het ontwikkelen van de merkidentiteit, webdesign, powerpoint templates en tal van andere online en offline communicatiemiddelen. Voor een consistente merkbeleving bundelden we dit in een helder brand book.

MARNIX GEUS | FOUNDER THE PRESENT

TODAY is erin geslaagd ons merk te vangen in een identiteit die zakelijk is en speels tegelijk. A great job by even greater people of the greatest agency! Nu al ons grootste cadeau van 2020!

Brandmanual-ThePresent