Campagne

Opvallende zomercampagne “Water. Geniet ervan”

Hoogheemraadschap campagne - Today

In de zomer recreëren veel mensen in en op het water. Een goed moment om ze met een campagne bewust te maken van het feit dat schoon oppervlaktewater niet vanzelfsprekend is. Daarom ontwikkelde Today de zomercampagne “Water. Geniet ervan” in opdracht van Hoogheemraadschap.

In het creatieve concept legden we een koppeling tussen schoon water, de werkzaamheden van het HHNK en de rol die is weggelegd voor burgers en organisaties. De zomercampagne heeft een positieve bijdrage geleverd aan de algemene communicatiedoelstellingen vanuit het HHNK. Er was veel bestuurlijke betrokkenheid bij alle evenementen. Ook werkten 14 organisaties actief mee aan de campagne, zoals het nationale kanopoloteam, dat schoon water clinics gaf aan jongeren.

Hoogheemraadschap logo - Today
Hoogheemraadschap campagne - Today

Resultaat

Via Facebook en instagram werden veel berichten gepubliceerd, dit leverde een bereik op van 253.000 inwoners met 4.559 likes, kliks, reacties en deelacties op de berichten.

Hoogheemraadschap Groepsfoto - Today