
De opdracht
Vanuit een heldere positionering en duidelijk merkverhaal een krachtige, onderscheidende visuele merkidentiteit ontwikkelen voor CCS: een gevestigde, Nederlandse softwareontwikkelaar die al ruim 30 jaar vooraanstaande verzekeraars en intermediairs ondersteunt.
Wat hebben wij gedaan?
-
Strategie
Positionering, klantonderzoek, merkverhaal, tone of voice -
Design
Identiteit, beeldtaal, webdesign, animaties, brand manual
Open en dynamische merkidentiteit
Today hielp CCS met strategie, positionering en merkidentiteit. Hierin moest het dynamische, maar stabiele karakter van CCS terugkomen. CCS maakt innovatieve software voor de verzekeringsbranche. Een branche waarin vertrouwen de stabiele kern is, terwijl de wereld eromheen verandert. Dat vereist een open en dynamische merkidentiteit voor CCS: zowel stabiel als wendbaar.


Key-visuals
We ontwikkelden een serie key-visuals die makkelijk inzetbaar is voor tal van uitingen. De key visuals vertolken de betrouwbare en stabiele positie die CCS inneemt, in een markt waarin innovatie en digitalisering volop in beweging zijn.





Toekomstbestendige website
Today ontwikkelde voor CCS ook een nieuwe website, waarin strategie, techniek, content en design samensmelten en waarin de eindgebruiker centraal staat. De website is toekomstbestendig, voor alle huidige en nog te ontwikkelen producten en diensten van CCS.
